Trötter!


Är jätte trött men kan inte sova får att jag mår lite illa. Inte alls kul.

Idag har jag varit i skolan, 2 pass med Ma B och sedan avrundades dagen med Datakunskap.
Känns som skolan flytter på bra nu, känner att jag verkligen ska ta tag i den delen på allvar.

Skolan för mig har mest varit jobbig och något jag aldrig tyckt om, har varit svårt att komma iväg beroende på att min dygnsrytm aldrig varit bra för tidiga mornar.


Efter skolan mötte jag Sarah, först solade vi på squash, sedan tog vi en bit mat på Subway, kyckling med bacon slår allt.

Efter maten satte vi oss på bussen påväg mot Malmslätt, där vi hälsade på Brorsan i nya villan. Linda och Ebba var oxå hemma såklart.
Ebba, mitt gudbarn har börjat ta sina första steg och det är sjukt kul att se. Fiskarna Huuh och Haah är Rickards, Lindas och Ebbas nya husdjur. Namnen har Ebba bestämt, hehe.

 

2009-01-20 @ 00:31:47 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: