Älskling är bäst.


Vill bara tacka Sarah för en helt underbar 2 års dag,
tillsammans med dig är jag lyckligast i hela världen.

Den här dagen blev riktigt lyckad tycker jag, vaknade brevid sötis,
båda ligger kvar i sängen ett tag och "råkar" försova oss till lunch.
Det är det absolut mysigaste som finns att bara ligga i sängen med dig,
det känns som ingenting annat existerar.
Det är en helt undebar känsla jag ofta får känna tack vare dig.

Sen var det skola som inte alls är kul men det gick bra iallafall.
Efter skolan möte jag upp Sarah och vi tog en fika med Kåhlin,
Kim och Johanna.
Vi tog en sväng om på stan där jag hittade en riktigt nice tröja.
Sen gick jag och Sarah till Kina resrurangen och åt gott och hade
världens bästa middag.

Nu ska vi krypa ner i sängen och mysa lite sen ska vi sova.

Vill bara säga att du gör mitt liv till en fest.

Jag älskar dig Sarah Diana Elise Fröhler!


Det här pusslet fick jag av älskling när vi hade ett år.

 

2009-03-05 @ 23:49:04 Permalink Nöjen

Kommentarer

 

Postat av: binded magazine

vilken rolig idé med ett pussel =)

2009-03-06 @ 09:59:58
URL: http://bindedmag.blogg.se/

 

Postat av: natta

va gulligt :)

åååh så sött pussel blir ju nästan tårögd :$

2009-03-06 @ 17:22:27
URL: http://natalies.se

 

Postat av: Cecilia

Men gud va gulligt! Så sött! Din Sara verkar fått en toppenkille. Kul att höra om förhållanden som verkar vara bra. Vad glad man blir över att höra sådant!

2009-03-11 @ 00:48:27
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: