Stay Up All Night and some Yroll!


Vaknade hemma hos Sarah vid ungefär 16:00 av att Kåhlin ringde och sa att jag skulle skynda mig hem för Yroll var på TV.
Jag gick upp hjälpte Sarah med att vika kläder som jag lovat att göra. Sen for jag så snabbt jag kunde hem till Mamma och Pappa för att ha en så kallad "Stay up all Night" med min bästa vän Daniel Kåhlin.


När jag kom hem var Filmen Yroll redan fullt igång och Kåhlin och jag kom väl in efter ungefär halva filmen redan gått.

Yroll(som är våran favorit film), har vi nog sett över 50ggr, och ingen av oss kan någonsin sluta skratta. den är så BRA!

Efter filmen så tog vi oss en tripp till Donken där vi beställde svullo menyer båda två, bådas mat gick på över 100 kr st.
efter att ha mossat i oss den maten vi orkade vart det kaffe och bulle/vanilj munk. MUMS!

Just nu sitter vi bara framför varsin dator och nördar lite granna. Vi funderar på att gå till macken, men kommer vi att orka?

Favorit Klipp från filmen Yroll:
                                  



 

2009-01-03 @ 04:38:32 Permalink Nöjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: