Sliten.


Inte alls sovit bra nu ett par dagar. Känner mig sliten och seg. Tur att det är helg nu för mig.
Har ju ingen skola på Fredagarna. Sarah har studiedag imorgon och Mamma har tagit ledigt
så vi sticker till Stockholm rätt skapligt.

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Slutade för en liten stund sen sitter hemma hos Mamma
nu och väntar på att hon ska komma hem med mat. Ska vidare till Sarah efter maten.
Skriver även här en liten påminelse till mig själv. (Har geografi läxa tills nästa tisdag)

Ska väl packa lite och så inför helgen då det blir Stockholm som sagt.
Postar nog även Dagens Spel senare idag.

Igår så var jag i skolan på min enda lektion, Företagsekonomi. Det är rätt kul måste jag
ända säga att jag tycker. Efter det åkte jag hem ett litet tag för att sedan åka in till stan igen
och gå lite på stan med Sarah. Så solade vi oxå, så åkte vi hem till Sarah för att spenedera
natten ihop.

 

2009-01-29 @ 16:35:41 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: