Mors Mors.


Vakna för en liten stund sedan. Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning.
Början skolan kl halv 3. Har bara en lektion idag, Företagsekonomi.

Gårdagens NHL Fyrling sprack eftersom Detroit som jag trodde skulle vinna lyckades bara
spela lika, fölorade sendan förlänging desutom. Bosten som jag hade som vinnare spelade
lika, vann sedan sein förlänging. Rangers Som jag hade som vinnare vann med 3 -2 precis
som jag skrev att jag trodde dom skulle göra
, men det var bara den matchen jag hade rätt på
eftersom Ottawa förlorade dom oxå med 4-1 till New Jersey.

Idag ska jag äntligen få spendera tid med min älskade Sarah, längar redan till skolan har slutat
så jag får träffa dig. Har saknat dig så himla mycket ett par dagar nu. du är min ängel Sarah!

Du är så sjukt vacker, älskar dig <3
  

 

2009-01-28 @ 12:16:50 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Älskar dig också :) <3

2009-01-28 @ 14:28:05
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: