@ Kåhlin [Vikboklandet]


Eftersom jag inte varit här ute någon gång tidigare och Kåhlin snart flyttar härifrån så ville jag ju självklart komma hit för att godkänna folket där han ändå bott några månader nu. En sålänge lever dom helt klart upp till förväntingarna. Började med att Eva ställde upp att hämta oss vid bussen så vi slapp gå. Och redan innan det när Kåhlin ringde hem för att säga att jag följde med så frågar Martin i telefonen vilken pizza vi ska ha. Skjuss och gratis pizza är mer än jag förvänta mig från Eva och Martin, helt klart godkänt, hehe.

Idag blir det väl mest att sitta och nörda Dator,NHL på X-Box och Tv precis som vanligt när jag och Kåhlin är i farten.

Just nu ser vi på Sverige - Ryssland, finalen i bandy VM och Sverige leder med 6-1, gött då, blir nog guld iår.
Ryssland har nog nu äntligen slutat av prenumera på guld pokalen som kommentatorn sa, hehe.

Under skrivande stund står det klart Sverige vinner guld i bandy VM 2009.


 

2009-01-25 @ 17:28:21 Permalink Nöjen

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Gör så du inte behöver godkänna kommentaren innan. Mycket bättre! :)

2009-01-25 @ 17:45:09
URL: http://saerah.webblogg.se/

 

Postat av: Teres

Roligt och höra :) Får ses snart min gamla bästis, hihi.

2009-01-25 @ 22:03:07
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: