Daniel Kåhlin gästbloggar.


Tjena, i beordran av Zacke har jag fått ansvaret för denna blogg ikväll.
En kväll som denna har vi haft mycket att göra.
Tv-spelskväll som har bestått av Spelet Pure.
Det är ett mycket verklighetstroget motorcross spel som får 4/5 möjliga.
Dock har jag bara testat demot och är väldigt sugen att införskaffa mig hela spelet.
Har även haft nöjet att spela lite halo 3 som aldrig är fel.
Dock är det inte min typ av spel och därför kan jag bara utge en 2/5.

På dagen har vi gått på stan och checkat kläder, jag skulle vilja tipsa om H&M,
jag tycker att de har shyssta kläder till en bra peng.

För att få mer av mig kan du besöka min blogg och följa mitt liv & mina heta ute kvällar.
Imorgon är det lillördag och då kommer ni hitta mig i norrköpings innerstad på Pub Wasa.
danielkahlin.blogspot.com

OVER & OUT / Daniel Kåhlin

 

2009-01-21 @ 01:56:43 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: anwar

Ofta man inte kan lägga komentar!

2009-01-22 @ 00:15:03

 

Postat av: Coach Outlet

I’m still waiting for some interesting thoughts from your side in your next post thanks.

2010-12-29 @ 02:00:18
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: