Betal inte för mycket.


Sugen på nya kläder så här sent in på månaden?

Vet att du antaligen inte har så mycket pengar kvar den här månaden, Vet du vad det bästa är?
Det har inte andra heller, Därför tycker jag lätt ni ska följa mitt råd att titta in på Tradera.
Där man kan hitta riktigt snygga kläder för ett riktigt bra pris. Och precis som jag nämnde har
inte folk allt för mycket pengar kvar den här månaden som gör att du kan göra några riktiga kap.

Du kan ju hitta mer än kläder för ett vettigt pris.

Månadens tips enligt mig är asså Tradera

Bara några smakprover som säljs på tradera har ni här:

     

 

2009-01-24 @ 01:02:06 Permalink Stil / Kläder / Mode

Kommentarer

 

Postat av: Kåhlin

Vad ligger de första jeansen på?

äckligt snygga!

2009-01-24 @ 09:38:18
URL: http://danielkahlin.blogspot.com

 

Postat av: Aziza

fin tröja :)

2009-01-29 @ 16:25:58
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: