Nattens NHL


Kan inte förstå hur PSV kan gå och förlora. Aja ska inte vara sur för det.

Nya tag och nya spel. Måste börja få in några av dem här hög insats spelen
jag kör annars kan jag inte fortsätta med dem. Nee nu har jag några spel
jag bara måste få in? Mina spel bygger på att det här ska vara Detroits natt.

Singel 1: Detriot - Los Angeles 1a
Odds: 2.05 Insats: 100.00 kr
Spel: Hcp (0-1.5) Resultat: 2-1 -100.00 kr

Motivering: Efter att Detroit vunnit med 4-1 över San Jose så ska väl inte Los Angeles
vara några problem? Att Detroit vinner med minst 2 mål tycker jag verkar helt självklart
ikväll. 4-1 ikväll med.

Singel 2: Vancouver - Tampa Bay 1a
Odds: 2.05 Insats: 50.00 kr
Spel: Hcp (0-1.5) Resultat: 2-1 -50.00 kr

Motivering: Lägger till ett spel eftersom Detroit svek mig, samma motivering som nedan
på samma match.



En Dubbel


Match 1: Detriot - Los Angeles 1a
Odds: 1.57
Spel: 1X2 Resultat:

Motivering: Samma som här ovanför.

Match 2: Vancouver - Tampa Bay 1a
Odds: 1.60
Spel: 1X2 Resultat:

Motiverng: Vancouver är för mig det klart bättre laget än Tampa Bay. Oddset 1.60 är inte
världens bästa men ändå väljer jag att spela det här spelet eftersom jag tycker Vancouver
spelar riktigt bra på hemma plan och fördelen av hemma plan kommer hjälpa dem mycket
här ikväll. Tampa Bay har inte styrkan till att slå ett hemma starkt Vancouver men kanske
rubba dem lite. tror på 3-1 här.

Dubbelns Odds: 2.51
Dubbelns Insats: 9.40 kr
Dubbelns Resultat:2 rätt +14.20 kr

 

2009-02-27 @ 23:26:24 Permalink Spel

Kommentarer

 

Postat av: Erika

sv: va, kort? :S

2009-02-27 @ 23:29:15
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: