Min dag idag.


Idag har jag som vanligt inte kunnat sova allt för mycket.
Men jag kom iallafall iväg till skolan idag, då jag började med
två pass matte.
Det gick rätt bra på matten idag tycker jag.
Känns som jag inte ligger allt för mycket efter fast att jag missat
en del timmar förra veckan. Pratade och umgicks lite med Mellis oxå.
Som lovade att hjälpa till lite med körkortsteorin någon dag.
Låter bra det där. Mellis mamma är nämligen ägare av en Körskola.

Har även haft Datakunskap idag. Det är ganska enkelt, men ändå
användbara saker man lär sig. Idag blev det lite Word.
Efter lovet ska vi börja med Exel, det hoppas jag blir kul.

Innan skolan blev det att spela in några roliga filmer med Kåhlin.
Bla en när jag äter. Sen spelade jag in en jätte rolig film på Kåhlin.
Det var iallafall vad vi trodde, vi hade kommit imot REC knappen och stängt
av inspelningen när vi bråkade om vem som skulle filma. Så att snacka skit
om Kåhlins näsa i 5 minuter var bara till onödig tid, haha. Vi tyckte det var roligt
iallafall. Tråkigt att vi inte kan visa er det nu då .


Just nu sitter jag hemma hos Sarah och är jätte mätt. Sarah stog och lagade
mat när jag kom. Riktigt gott som vanligt när Sarah står för maten.

Ikväll ska både jag och Sarah nog plugga lite, kanske även ta rn promenad.
Sen vill jag bara kramas resten av kvällen, så det blir nog en hel del av det oxå.
Hihi.

 Det här var min dag idag.

 

2009-02-09 @ 20:41:18 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: