Kvälls Spel.


Hittade ett spel värt spel i sista minut.

Kvällens Singel

Sevilla - Real Betis 1a
Odds: 1.87 Insats: 18.00 kr
Spel:1X2 Resultat: 1-2 -18.00 kr

Kan väl sammanfatta lite av det som är klart från Dagens spel.

Sverige vann med 6-4 och där med satte jag mitt spel där.
Lite över 11 kr +.
Boston spelar inte upp till mina förväntingar alls idag.
Förlorar 10 helt onödiga kr, hade jag vetat att Boston skulle
spela med 10% av vadf dem klarar ist för 100% hade jag avståt
från spel där. Aja inget mer att säga om det, utan blicka framåt.

Just nu står det 0-1 mellan Calgary - Anaheim som inte är till min fördel.
Därimot leder Detroit med 5-0 efter bara första.



 

2009-02-07 @ 22:18:14 Permalink Spel

Kommentarer

 

Postat av: Teres

Tack desamma Zacke :)

Allt är kalas med mig, hur mår du? Det var allt för länge sen nu, tycker vi får dra en fest snart så jag får träffa din prinsessa också. Haft en bra lördag? Puss / Din gamla vän.

2009-02-07 @ 22:20:11
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: