@ Kåhlins nya place.


Idag har jag vaknat hemma hos Sarah, när jag vaknade blev det bråttom.
Skulle ju hem och se hockeyn med Mamma och Pappa tänkte jag.
Hade lovat Sarahs mamma att i helgen städa hela badrummet, påminda Sarah
mig precis när Kåhlin ringde och frågade om vi skulle se hockeyn tillsammans.
Självklart skulle vi det, jag skyndade mig att städa badrummet och sen for hem
till Mamma och Pappa. Hoppade på samma buss som Kåhlin åkte med så vi kom
sammtidigt hem till mina Föräldrar. Efter hockeyn åkte vi hem till Kåhlin och nu sitter
vi hemma hos mina föräldrar igen. hehe. Berättar mer detaljerat här nedan för .

Badrums Städning!

Jag städa iallafall badrummet så snabbt jag kunde, fick tyvärr inte allt gjort.
Men jag hann iallafall att tömma skräpet göra rent handfattet och göra någorlunda
rent i duschen. Får ta golvet imorgon eller på tisdag beror på när jag ska hem till
Älskling nästa gång. För er som undrar varför i helvete städar du toaletten hemma
hos din flickvän om hon fortförande bor hemma
så kan jag berätta att jag bor hemma
hos hennes familj eftersom mitt rum jag har hemma hos min Mamma.(och Pappa,
han kommer hem på helgerna, han jobbar i stockholm i veckorna men kommer hem
på helgerna) Iallafall så är rummet jag har "hemma" väldigt litet, får plats med en säng
och ett nattbord, inget mer. Därför har jag valt att bo tillsammans med min Sarah och
hennes familj eftersom Sarah har ett rum som räcker för oss båda.
Det är anledning till att jag städar och lagar mat hemma hos min Flickvän fast hon bor
hemma hos sin Mamma.

Hemma hos Mamma & Pappa (Hockeytime med efterätt i form av pizza)
!
När jag och Kåhlin kom hem till Mamma & Pappa var redan halva första perioden slut.
Vi såg iallafall klart på hockeyn, spännande och jämt men ganska överlägset i siffrorna
vann Sverige LG hockey games med 3/3 vunna matcher. 4-0 slutade "finalen".
Mamma & Pappa var på bra humör efter matchen och bjöd på pizza. Blev en Kebab pizza
för min del. Riktigt gott smakade det. En kopp kaffe senare blev det att springa till bussen,
eftersom Kåhlin inte hade någon mjölk hemma och vi var tvungna att hinna till affären innan
den stängde så blev det bråttom igen.

@ Kåhlins nya place!

Vi gick från bussen hem till Kåhlin. (Ni kan gärna spana in hans lägenhet i hans inlägg
var rädd om nyckeln i hans blogg http://www.danielkahlin.blogspot.com .
Den filmen är rikigt kul!
Iallafall så lämnade jag min väska och sen gick vi till affären och köpte nudlar,
mjölk och Kåhlin köpte även snus.
När vi kom tillbaka till Kåhlin fick jag en rundtur i hans nya lägenhet som jag tyckte va riktigt nice,
ända att gnälla på var väl att badkaret var inte världens största om man säger så. fanns därimot
inte mycket att göra där. Inget internet, det ända som fanns var svart/vit Tv-spel som inte alls
verkade kul. Vi gjorde det roligaste vi kunde av situationen, vi började städa och fixa i alla rum
som gick. När vi var klara med det fick jag syn på en innebandyklubba som jag bara inte kunde
låta bli att ta fram. Med hjälp av en pingisboll blev det att spela lite, kanske någon timme.
En stod målvakt i sängen och den andra sköt. Det vart riktigt jobbigt det där.
Så det blev att hoppa in i duchen för min del.
När jag duschat klart blev det mer innebandy och en annan sak som jag inte berättar idag,
En överasking som jag delar med mig av här så  fort jag träffat Sarah, Hihi.
Vi spelade mer innebandy, vi gjorde ett mål med hjälp av ett bord sen blev det gossedjur som
"målvakt". Eftersom jag & Kåhlin inte hade lust att sova skarfötters och började tröttna på
innebandyn så bestämde vi oss att bege oss för fot hem till mig (Min mammas och pappas lägenhet).
Sarah ringde för att säga godnatt precis innan vi gick, det var mysigt.
Hoppas du sover gott nu Älskling, jag tänker på dig <3

15 minuters promenad senare!

Nu sitter vi här hemma hos mig och äter lite glass. Ska försöka sova snart.

Vi Hörs imorgon.

 

 

2009-02-09 @ 02:31:15 Permalink Nöjen

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Vadå för annan sak? Nu blev jag nyfiken :D

2009-02-09 @ 08:40:26
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: