Hemma igen.


Hemma i Linköping igen.

Efter helgens shoppande och roliga aktiviteter känns det ändå rätt skönt att vara hemma.
Ett par jeans, en tröja, en skjorta, en skarf, ett par träningsskor och ett par
joggingbyxor minus ett par jeans rikare än när jag åkte dit.


Idag har vi gått till Adidas affären precis brevid där Pappa bor. Sarah köpte en riktigt läcker
jacka
och jag köpte ett par träningsskor och ett par snygga joggingbyxor.
Senare idag har vi ätit med Pappa och Pappas jobbarkompis. Sen var vi tvugna att åka
hemåt, först bege oss in till stan för att ta tåget som gick kl 16:40. Hemma i Linköping
ungefär 19:00 någon gång
, tog vi taxi hem till Mamma för att dela upp sakerna som vi panik
packat i olika väskor. Diana (Sarahs Mamma) kom och hämtade oss med bilen.

Så nu sitter vi här hemma hos Sarah och tittar på Beck-Skarpt Läge som jag redan sett ett
par gånger och den tycker jag är riktigt bra.

Hinner inte lägga upp några bilder idag, men gör det imorgon så fort jag får tid.

 

2009-02-01 @ 22:15:06 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: