Fortförande sjuk, men lycklig, 23-månader!


Varken jag eller Sarah känner oss friska än. Känns tråkigt att missa en hel vecka i skolan.
För mig blir det nog att gå till vårdcentralen imorgon och kolla upp varför jag så ofta mår illa.

Idag blir det att kolla på Sverige - Ryssland i LG hockey games. Hade hoppats att Kåhlin skulle
titta förbi och se den med mig, men han kände sig inte heller bra idag så det kanske han inte
orkade. Hoppas du mår bättre sen och kan komma förbi.

För övrigt har jag och Sarah idag varit tillsammans i 23 månader som vi väljer att fira med lite mys.
Men nästa månad är det 2 år då blir det att fira stort. Jag älskar Sarah Fröhler mest på den här jorden.
Hon är som gjord för mig. Hon är den personen som får mig att må som bäst. Du är allt för mig Sarah.
Kommer aldrig lämna dig, Jag älskar dig!

                             

 

2009-02-05 @ 14:59:11 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Du är världens bästa! <3 JAG ÄLSKAR DIG!

2009-02-05 @ 15:31:01
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: