Sjuk!


Har varit sjuk ett längre tag nu, men idag känns det som det är på bättrings väg.
Idag har jag entligen haft tid att ladda in bilder ifrån semestern på datorn, tänkte nog ladda upp lite imorgon..
håll koll här imorgon så ska ni få se hur underbart vi hade det..

Skolan imorgon tänkte jag, hoppas kunna göra lika bra ifrån mig denna termin som förra året..

Vad har hänt sen jag uppdaterade sist:
En glad nyhet är att jag fortförande är rök fri, det känns riktigt skönt och inte alls lika jobbigt längre.
Har varit sjuk rätt länge nu, mag problem senaste 2 veckorna. Inte kul.
festat några gånger, kan väl inte påstå att det vart några roliga kvälar i slut ändan, tyvär.

Det som är positivt är att jag övningskört en hel del, det går alldeles utmärkt..

bjuder även på 3 bilder från semestern nu tänkte jag så kommer det fler imorgon..






 

2008-09-04 @ 19:34:45 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: