1,5 år!


Idag är en väldigt speciell dag, Idag har jag och Sarah varit tillsammans i 1,5 år.
så vi har bestämmt att vi ska ut och äta lite, sedan se på bio.

Allt är så underbart med dig, det sista jag ser när jag somnar är du,
det första jag ser när jag vaknar är du,det är precis så jag vill ha det.
Att få vara din betyder mer än något annat. Du är bäst!
Du gör mig varm i hela själen när du ser på mig med dina vackra blå
ögon, jag försvinner in i en fantasi värld varje gång du rör vid mig.
Det går inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig, det går bara inte,
men jag älskar dig så mycket så att du får mig till världens lyckligaste kille.


Älskar dig ! Grattis till oss.. Du är mitt allt..<3


Vi en dag i september förra året





Vi i turkiet 2007!




Vi i sommras uppe i fyren

 

2008-09-05 @ 14:05:50 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Kim

Grattis till er mina gullungar :)

Ni är för bra <3

2008-09-05 @ 19:11:01
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: