Hej Hej Igen!


Hej Hej alla läsare!
Hoppas ni klarat er utan mig.
Det har varit en väldigt jobbig period för mig ett tag nu.
Men det är påväg att vända nu. Så nu ska vi sikta på att försöka få lite fart på den här bloggen igen!



Frågor ni kanske ställer er:

Vart jag hållt hus?
Svar: Jag har mått dåligt pga av många faktorer, den största då jag och min sambo  valde att inte längre vara sambo, utan bara ett par som bor på var sitt håll. Men det börjar kännas bra igen och vem vet snart är vi kanske sambo igen.

Vad händer nu?
Svar: Bloggandet fortsätter precis som innan sommar tänkte jag, det kommer nog även bli mer bloggande om spel,



Om ni har fler frågor är det bara höra av er!

Nu kör vi. //ZackE

 

2008-10-29 @ 12:30:57 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: