Julen är här!


Julen har varit underbar!

Julafton
var vi hemma hos mina föreldrar ett tag där jag då fick lite pengar till körkortet.
Senare åkte vi tillbaka hem till Sarah där vi även där delade ut julklappar, blev mera saker som hjälper till med körkotet, bla, Halkan betald av Diana, Teorikurs av helmuth. Snart har jag nog hela körkortet då. Fick även kläder, mest av Älskling.
Hade en bra Julafton!

Nu i mellan dagarna ska jag vila ut mig mest, kanske springa på stan någon dag med om jag orkar.

Ser fram imot att min bästa vän Daniel Kåhlin snart fyller år, då ska det firas! Grattis i förskott!
Saknar dig vännen.

Ser även fram imot ett bra nyår, som antagligen firas hos Sarahs Mormor och Morfar!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

//ZackE

 

2008-12-26 @ 18:08:06 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: