Inte bra, Inte bra.


Är riktigt missnöjd över mig själv idag, missade skolan som jag bara inte fick, usch.
Vaknade kl 10 ungefär och fick syn på att det var ljust ute. Inte skulle det va ljust idag
när jag vaknade,hade ju ställt klockan vid halv 7. Värst av allt var att jag inte kunde göra
något åt saken fast att jag inte började förens vid 13:00. Nee, väckte Kålin som oxå fick
shocken av att vi inte vaknat av klockan.

Började göra iordning mig för att ta bussen vid halv 2. Fick skjuts ut till bussen av Eva.
Kåhlin var snäll och väntade på bussen med mig. Tackar så mycket för det och även
för gårdagen, du är min bästa vän.

Back in Linköping blev att åka hem och lämna väskan för att bara några minuter senare
åka till stan och möta Sarah som precis slutade skolan. Vi gick runt lite på stan, kollade in
en jättefin skin jacka som satt som smort på Sarah enligt mig. Tyvärr var den lite kort så
det blev att gå vidare. Vi tog oss en varm och svettig stund i solariumet innan vi tog bussen
mot hjulsbro. Jag hoppade av hemma i tannefors medans Sarah forsatte på egen hand hem.

Vill ni veta mer om min underbart fina flickvän som jag älskar mest på hela denna jord
kan ni spana in hennes fina blogg på http://www.saerah.webblogg.se/ .
Sarah är det absolut bästa jag vet, hihi, det vet nog alla redan vid det här laget, haha.

Just nu ser jag på hockeyn med Mamma det är riktigt spännande 1-1 mellan LHC - Djurgården
med bara dryga 5 minuter kvar, vänta. JAAA. Linköping ökar ledningen just nu med 2-1. Jippie!




 

2009-01-26 @ 21:02:01 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Vad gullig du är :) <3

2009-01-26 @ 22:09:01
URL: http://saerah.webblogg.se/

 

Postat av: daniel

haha de är vidrigt att de vann ikväll :P

blire att ses imorgon?

ska jag ta med erreborret eller?

2009-01-27 @ 00:36:15
URL: http://danielkahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: