Usch inte alls kul.


Har känt mig lite illa mående ända sen jag gick upp i morse. Men jag bestämmde
mig för att gå till skolan iallafall
. Mår bättre ett tag sedan efter första lektionen så
känner jag att illa måendet kommer tillbaka. På rasten lägger jag en pizza på toan.
Letar reda på en lärare, Karin sa åt mig att gå hem.


Så nu sitter jag här, hemma hos Mamma, tillsammans med Tussan.
Ska vila lite, så ska nog se lite Mia & Klarasvt.se.
Det är ett av dom roligaste programen jag vet.


Sarah kommer hit sen så vi ska sova här inatt. Hoppas bara jag mår lite
bättre sen så vi kan gå bort och sola som vi hade tänkt att göra idag.
Sarah är det bästa som hänt mig. Hon är så underbar.

 

2009-02-02 @ 15:05:10 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Krya på dig min pluttis! <3

2009-02-02 @ 22:17:30
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: