Trötter idag.


Idag blev det ingen skola för mig. Försov mig, men bestämmde mig att gå
till skolan iallafall. Så blev det inte i vilket fall. Jag tänkte att jag går så jag
hinner till min andra lektion som början kl 11.

När jag märkte att jag inte hann till 53 bussen så var jag tvungen att vänta
till bussen som gick 30. Den bussen missade jag på minuten, när vi kom
upp till busshålsplatsen var min klocka exakt 30 och Kåhlins 31.
Vi fick vänta på nästa som kom typ 45 eller något, var framme i stan typ 5 ihel 
och slutade lektionen hel. Så det blev istället att ringa Sarah och frågade om
hon hade lunch, hon satt och fikade med Robin och Magda.

Jag följde Kåhlin till bussen sen gick jag ett varv på H&M men det va inge kul
att gå ensam så jag gick och träffade Sarah, Robin och Magda.
Sarah och Magda gick till deras matsal och åt medans jag
och Robin gick till Donken och svulla i oss några hambugare.

Jag har bara sovit ca 3-4 timmar inatt och därför var jag så trött och helt yr att jag
bestämmde mig för att åka hem och sova en stund istället för att gå till skolan.
Blev asså att åka hem, där jag slockna rätt snabbt.

Skulle igentligen ut ikväll men har ingen ork till det så det får bli i helgen,
in the big town, Stockholm!

Sarah kom hit efter skolan och vi har haft det jätte mysigt.
Nu ska vi snart hem till Sarah och sova där inatt.
Ska sova tidigt idag för i helgen blir det Stockholm.
Jag och Sarah ska ha pappas lägenhet för oss själv. det blir mega mysigt.

Skriver mer sen, hade bra så länge.

 

2009-02-12 @ 17:24:50 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Leonora

sv; Mjo lite kanske, men man får en annan syn på sin kost :P

2009-02-12 @ 20:43:57
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

 

Postat av: Leonora

sv; Japp :D

allt väl med dig då? :)

2009-02-12 @ 20:47:22
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

 

Postat av: Leonora

sv; härligt du :)

jorå, är sjuk men jag överlever :D

2009-02-12 @ 22:15:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: