Sjuk idag igen.


Inte kul att va sjuk. Illa mående och ont i huvudet, anningen feber med skulle jag tro.
Känns helt tungt i hela kropen.

Tur att jag har min älskade Sarah iallafall som tar hand om mig lite. Eller vi får ta hand
om varandra lite eftersom Sarah inte heller mår bra.

Idag ska vi bara ta det lungt och vila lite och hoppas vi blir bättre tills imorgon.
Känns inte alls bra att halka efter i skolan nu i början, inte nu när man verkligen
bestämmt sig att klara av det här.

Nu ska vi se på film tänkte vi. Twilight som fått mycket positiva skriverier om sig.

Sen ska jag plugga lite tänkte jag så att man inte halkar efter för mycket i skolan.

Ikväll blir det nog att kolla på TV, eller bara sitta vid datorn.

  


 

2009-02-03 @ 15:51:24 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Vi är finast tillsammans! :) <3

2009-02-03 @ 23:17:39
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: