Sängs skriveri.


Idag kan jag inte sova fast klockan är bara 9. Det är väl bra det,
men det är fel dag bara. Jag har alltid så svårt att komma upp
de dagar jag början skolan tidigt. Men idag när jag börjar klockan
14:30 och bara har en lektion då går det minsan inte att sova istället.

Jag ligger viserligen kvar i sängen med datorn i knätt. Sarah är forförande
sjuk så hon ligger här brevid mig och sover. Hon är sjukt söt när hon sover!

Igår kollade jag och Sarah på film innan vi gick och sov.
Kan säga att filmen var jätte gullig, men inte något vidare bra igentligen.

Vi mummsa även i oss lite glass till filmen igår, riktigt gott.

Nee, nu ska jag nog lägga ifrån mig datorn ett tag och krypa ner under samma
täcke som Sarah. Mysigt värre för mig, hehe

 
Min glass igår.                  Sängen.

 

2009-02-11 @ 09:21:57 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: jennie

fin blogg:)

2009-02-11 @ 10:40:03
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

 

Postat av: Sarah

Glassen såg jätte god ut! Och mitt rum blev fint! :)

2009-02-11 @ 13:04:20
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: