Nattens NHL !


Här kommer mina tips för nattens NHL.

Blev 2 singlar samt en trippel.

Singel 1: Pittsburgh  - Tampa Bay X
Odds: 4.30 Insats: 4.00 kr
Spel: 1X2 Resultat: 4-3 sd +13.20 kr

Motivering: Båda lagen spelar med humöret uppe men ingen vågar
för mycket, kommer bli en jämn match som slutar 2-2 eller 3-3

Singel 2:
Philadelphia - Boston 2a
Odds: 2.40 Insats: 4.00 kr
Spel: 1X2 Resultat: 1-3 +5.60 kr

Motivering:
Boston är det laget jag själv tycker spelat bäst under den
senaste månaden. Många av backarna har ett tung skott som ofta
resulterar i mål. Här vinner Boston med 1-3 eller 2-4.




Nattens Trippel


Detroit - Phoenix 1a
Odds: 1.55
Spel: 1X2 Resultat: 5-4

Motivering:
Detroit har inte spelat något vidare senaste tiden, därimot har
Phoenix spelat hyfsat. Detroit har under veckan spelat upp sig och måste
ta poäng för att inte tappa stinget helt. 1.55 i odds gör det knappt spelvärt
men ibland måste man vara nöjd med det man får. Här blir det 3-1 inatt.

Buffalo Sabres - Toronto 1a
Odds: 1.85
Spel: 1X2 Resulat: 5-0

Motivering:
Buffalo spelar säkert och med bra självförtroende. Toronto är
inne i en svacka som Buffalo kommer ta del av inatt.  Här blir det 2-0.

Minnesota - Anaheim
1a
Odds: 2.25
Spel: 1X2 Resulat: 3-0

Motivering:
Minnesota är ett riktigt bra lag som verkligen hittar varandra
väldigt bra, iallafall av det jag sett. Anahiem är svåra att förstå sig på tycker
jag, därför väljer jag att spela på Minnesota för att dom spelar mer jämnt än
vad ankorna gör. Blir jämnt och kan svänga rejält här. 5-2 eller 4-3 är vad jag tror.

Totalt Odds: 6.45 Insats: 2.00 kr

Totalt Resultat: +10.90 kr

NHL

 

2009-02-04 @ 23:45:16 Permalink Spel

Kommentarer

 

Postat av: Markus

snyggt! ser att du satte alla dina spel på nattens NHL.

2009-02-05 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: