Nattens NHL.


Mycket svår tippat inatt och inga säkra spel.

Men har iallafall valt att spela samtliga matcher i form av en trippel och 2 singlar.

Singel 1: Buffalo - Montreal 1X
Odds: 1.44 Insats: 4.00 kr
Spel: Dubbelspel Resultat: 3-2 +1.76 kr

Motivering: Buffalo spelar riktigt bra just nu och kommer försöka ta kommandot tidigt
i matchen, lyckas dom inte kommer dom bli mer och mer tillbaka dragna ju längre in
i matchen dom kommer. Därför väljer jag att spela 1X här, tror på en 4-1 eller 3-3 match
här inatt.

Singel 2: Dallas - N.Y Rangers 2a
Odds: 2.80 Insats: 2.00 kr
Spel: 1X2 Resultat: 10-2 -2.00 kr

Motivering: N.Y Rangers måste bara få igång sitt spel igen, framför allt måste Lundqvist
i kassen vissa att han vekligen är en av världens bästa målvakter, hans spel gör hela laget
osäkert. Jag tror han kommer övertyga i första att han kommity ur sin svaka och det kommer
resultera i att Rangers vågar spela sit spel. 1-3 tror jag på här.



Nattens Trippel

Minnesota - Nashville 1a
Odds: 1.90
Spel: 1X2 Reultat: 0-2

Motivering: Minnesota vann mot Ankorna här om dagen med 3-0 och har spelat bra ett tag nu.
Nashville har ett stabilt lag men ska inte kunna rubba ett ångande Minnesota på hemma
plan. Nasville spelade 4-2 mot Ankorna igår så det lär bli en jämn match med Minnesota
drar det längsta stråt inatt. 4-3 blir det här ikväll.

Pittsburgh - Columbus 1a
Odds: 1.87
Spel: 1X2 Resultat: 4-1

Motivering: Pittsburgh ska bara inte kunna förlora hemma ikväll. Columbus spelar
på sitt försvar och Pittsburgh spelar med självkänsla. Här vinner Pittsburgh med 3-0.

Atlanta - New Jersey 2a
Odds: 1.95
Spel: 1X2 Resultat: 1-5

Motivering: Antlanta är inte alls övertygande för fem öre. New Jersey därimot övertygar
mig om att dom kan splela riktigt bra hockey, varje gång dom spelar ser jag att dem blir
bättre och bättre. 2-4 i nattens match skulle vara ett resultat jag tror på.


Insats: 4.00 kr
Totalt odds: 6.93


Trippel Resultat: 2 rätt, 1 fel -4.00 kr

 

2009-02-07 @ 00:55:02 Permalink Spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: