Hår förändring!


Under snart ett år har jag sparat mitt hår och det börjar bli tråkigt och jobbigt långt.
Jag är sugen på att ha kvar långt hår bak i naken, samtidigt som det ska kunna stå
lite upp på huvet, sen kanske väldigt kort på sidorna?


Har svårt att hitta några bra bild exempel. men dem här är lite häftiga. Med lite redigering
kan det nog bli något liknande. Inte lika mycket utstickande som dem här.



Självklart tänker jag inte blanda alla dessa färger och kanske inte ha lika mycket lugg som dessa 3.

 

2009-02-06 @ 21:39:27 Permalink Stil / Kläder / Mode

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Jag tror jag förstår hur du vill ha det, och det blir nog bra! :) Tycker du ska behålla din mörkbruna hårfärg, du passar i den! Puss <3

2009-02-06 @ 21:50:15
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: