Dagens Spel.


Spelade 3 singlar idag.   
Blev 2 vanliga 1X2 och en Över/Under 
           
                                                                                                     
Warberg - Storvreta
Under 10 mål Odds: 1.85 Insats: 10kr
                                                                                                                                                                                                               Warberg - Storvreta är en match jag ville spela på men när jag såg att oddset
Warberg bara låg på 1.40 känndes det mindre spelvärt.
Valde istället att köra att matchen slutar under 10 mål eftersom jag tror helt               
 
enkelt inte att matchen får 10 mål. Jag tror att matchen blir målrik men inte tillräkligt.
Warberg vinner med 6-2 är vad jag tror.




Colorado - Calgary
2a Odds: 2.00 Insats: 10kr

Colorado har under dem senaste matcherna jag sett int alls spelat upp till mina
förväntningar medans iställety Calgary har överträffat mina förväntingar och vunnit
många svåra matcher på borta plan. Därför väljer jag här att spela en 2a på
Calgary med 2.00 i odds. Helt klart spel värt. Här vinner Calgary med 1-3 tror jag.



Mantova - Livorno
2a Odds: 2.20 Insats: 20kr

Livorno är trots allt det näst bästa laget borta i hela Serie B.
Mantova ligger på 18 plats när det gäller hemmamatcher, vilket inte är så bra.
Plus att Livorno inte har förlorat på minst 10 matcher heller. 2.20 i odds är
riktigt bra enligt mig. 0-2 i den här matchen är vad jag tror.

 

2009-02-02 @ 13:41:34 Permalink Spel

Kommentarer

 

Postat av: PfaNNer

Oj, Livorno var ju verkligen ett snyggt spel. Jag hörde många som skulle spela på den matchen men orkade själv inte betta. Jag trodde nämligen att det var en fråga om typ 1.40 i odds inte så mycket som 2.20!

2009-02-03 @ 01:13:25
URL: http://freppesodds.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: