Dagens Spel.


Idag var det mycket svåra spel och hade inte tänk köra något mer än NHL.                   
Men bestämde mig i slut ändan att köra en "säker" och en "chansning" oxå.                                        

Använde mig av betsafe idag istället för SvS som jag brukar. Samtliga matcher
gav mig bättre odds. I forsättningen blir det nog betsafe istället för SvS.

Här är dagens spel iallafall: Singlar för hela slanten.



Fotboll

Chansningen
Wolverhampton - Norwich 2a Odds: 6.90 Insats: 1.42 kr
Spel: 1X2

Säker
Vitesse - Heerenveen
2a Odds: 2.05 Insats: 5.58 kr

Spel: 1X2



Sen har vi NHL som man aldrig kan lite riktigt på.


Chansningen
Vancouver - Carolina
1a Odds: 2.20 Insats: 6.00 kr
Spel: 1X2

Säker
New York Rangers - Atlanta
1a Odds: 2.23 Insats: 7.00kr
Spel: Vinnare av 2a perioden





 

2009-02-03 @ 15:38:48 Permalink Spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: