Stockholm


Idag har vi hunnit med mycket här i Stockholm. Jag, Sarah och Mamma tog oss in till stan
för att utföra lite shopping medans Pappa jobbade. Åkte här i från Hammarby sjöstad vid
ungefär halv 1 och var väl framme i stan vid 1.  På Hötorget gick vi in på Gul & Blå eftersom
vi inte hann det sist vi var här. 50% rea på hela butiken även utvalda plag med 70% rea.
Själv hittade jag en T-shirt och en Skjorta som jag prövade men som inte alls var det samma
när det satt på, Nee. Sarah därimot hittade en riktigt fin T-shirt som jag lägger upp bild på
imorgon.(eftersom vi inte har någon kamera sladd med oss.)

Vi gick vidare in på Weak Days där vi hittade väldigt mycket tack vare rean på 75% av nästan
hela övervåningen. Mamma köpte 2 par Cheap Monday jeans, ett linne av Weak Days egna
märke och även en snygg Cheap Monday T-shirt. Sarah hittade ett par Cheap Monday jeans
som satt riktigt fint. Jag själv köpte en vit skjorta och en stickad tröja, båda av märket
Cheap Monday även dem. Alla 3 köpte även en likadan skarf fast olika färger, hehe, även
dem av Cheap Monday.

TopStreetWear min favorit klädaffär online, har ju även en markbutik i Stockholm som jag bara
inte kunde missa att titta in på. Här hittade jag mina favorit jeans, så fanns dem inte i min storlek.
Blev lite ledsen över det, men inte allt för länge, hittade ett par riktigt schyssta jeans som var av
samma märke Two Angel så jag köpte dom istället. Helt klart bästa köpet på länge.

Lägger upp bilder på alla kläder imorgon.




Bowling

Vi spelade även bowling allihopa. Mamma vann första serien ganska överlägset medans
Pappa kom 2a med bara några enstaka poäng ifrån mig. Sarah kom tyvärr sist.
Andra serigen hann vi inte spela klart men jag avslutade mitt sista slag med en strike
som tyvärr slutade med en rejäl sprucken bralla. (bilder kommer imorgon)
Sarah filmade mitt sista slag så det kommer även det upp på film tänkte jag.
Jag fick låna Pappas tröja att knyta runt benen för att inte folk skulle se hela benet på mig.
Hålet vart riktigt stort, det var tur det var sista kastet, hehe.

 

2009-01-31 @ 23:19:27 Permalink Nöjen

Kommentarer

 

Postat av: Anonym

vart ligger weak days?

2009-03-04 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: