Seg idag.


Idag har dagen gått rätt segt. Har inte sovit så vidare bra inatt så det var jobbigt att gå i skolan
flera timmar, men jag var där iaf. Är stolt av mig själv. När jag kom hem la jag mig i sängen ett
tag och vilade, sen kom kåhlin framåt 5 hugget.

Nu sitter vi här som vanligt och gör inte alls mycket. Blir kanske att se en film eller något lite
senare. Skulle kanske även behöva plugga lite.

Vill bara säga att jag saknar Sarah riktigt mycket, hann bara få en puss på lunch rasten förut.
Den pussen var underbar! Saknar allt som har med dig att göra just nu, du är mitt livs kärlek.
Har aldrig älskat någon på samma sätt som jag älskar dig, du gör mitt liv värt att leva.
Imorgon kommer du inte komma ur mina armar hur mycket du än försöker, ska bara hålla
om dig hela dagen. Vill bara vara med dig hela tiden, det är verkligen jobbigt att vara utan dig.

Z <3 S Forever !

 

2009-01-27 @ 19:16:34 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: