Nyårsafton


Nyårsafton vart helt klart lyckat, tillbringat tillsamans med min underbara Älskling Sarah och med min bästa vän Daniel Kåhlin, och så var det Daniels kusiner som utan tveckan va stört sköna dem med.

Förfest hos Robin Kåhlin som var mycket rolig, först var det bara grabbarna och Sarah, sen kom det tjejer som spelade lite spel med oss innan dem sedan stack igen innan 12 slaget. Sarah som vart själv igen med oss grabbar firade 12 slaget med oss.

12 slaget var väl ändå lyckat, kyss av min älskade Sarah och 3 flaskor Champange på 5 personer, kan det bli bättre?

Sedan lämnade Daniel oss för att ge sig ut på äventyr utan oss, och vi andra 4 gick till Lorient och dansade hela natten lång, kom hem runt 4 då jag åt lite mat och sedan gick o sov, vakna inte förrens kl halv 5 idag, hehe.

Gott nytt år!



//ZackE

 

2009-01-02 @ 02:53:01 Permalink Uteliv / Nattliv

Kommentarer

 

Postat av: daniel

Hahaha underbar kväll <3

ikväll blir de svulsterkväll <3

2009-01-02 @ 14:58:09
URL: http://danielkahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: