NHL Fyrling.


Tippade även en rad på lunch rasten.

Match 1:
Boston - Washington
1a

Boston spelar bra just nu, får dom in första pucken innan 5 minuter har gått
blir det mål kallas tror jag. Blir en vinst med 5-1 tror jag.

Match 2:
Columbus - Detroit  2a

Detroit har vinden med sig just nu, Zetterberg och femman kör full fart framåt medans
även backarna spelar med grymt självförtroende just nu. Blir 2-4 här tror jag.

Match 3:
N.Y Rangers - Carolina 1a

New York Rangers spelar lite svajigt nu tycker jag, kan övertyga i första och sen spela uselt i andra.
Svår match, men tack vara att Carolina just nu inte heller spelar på top så tror jag publiken stöttar sitt
hemma lag och därför kommer N.Y Rangers vinna den här matchen. Blir 3-1 eller 3-2 gissar jag på.

Match 4:
Ottawa - N. Jersey 1a

Ottawa har spelat uselt ett bra tag nu. Hoppas dom har börjat förstå att om dom inte börjar vinna
snart kommer dom att missa deras första slutspel på väldigt länge. Tror det är dags att dom visar
vart skåpet ska stå ikväll. Det här klarar dom, favoriterna New Jersey kommer gå ner sig och släppa
till mer och mer allt eftersom dom är favoriter och blir rubbade när dom märker att det inte går så bra
som dom tänkt sig. Här blir det jämt men till slut tror jag Ottawa trycker ditt 2-1 ungefär med 10 minuter
kvar att spela.

ODDS:12.38




 

2009-01-27 @ 20:26:04 Permalink Spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: