Kvällskvisten.


Såhär på kvällskvisten finns det inte mycket att göra, hockeyn början inte förens om några
timmar så just nu glider jag runt på nätet och gör inte alls mycket, Daniel och jag har ätit
lite hamburgare med pommes(hemlagat faktist, hehe)

Me And Daniel (Någon månad gammal bild)


Sitter och tittar lite på snygga kläder jag är sugen på att köpa men har ju inga pengar
just nu, suck. här finns massa finna kläder www.stayhard.se.

I helgen blir det stockholm med Sarah och Mamma, Pappa är ju redan där, han ska jobba
över i helgen så då passar vi på att hänga med upp vi med. Blir nog lite shopande och
utgång, Mamma, Pappa, Sarah och jag ska nog även dra en bit mat och en bowling
runda på lördagen. Vi åker på fredag och kommer hem på söndag.

Här är en rolig bild från förra gången vi hälsade på Pappa i Stockholm.
Vi provar varsin hat, hehe.





Ska nog träna lite med boxningssäcken nu, kanske lite med hantlarna med. Hade bra!

 

2009-01-27 @ 23:39:06 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: