IRL mötet med Blondinbella.


Öga mot Öga med Sveriges största bloggare Blondinbella. Eh inget speciellt tänker jag först.
Sedan får jag den lustiga idén att ta kort på henne, vill ju få en bra bild så jag snor åt mig
Sarahs kamera och springer fram och frågar om det skulle vara okej om jag tog en bild.
Tyvärr, inga bilder, svarar hon, med den där pipiga jobbiga rösten hon har. Jaha tänker jag
och går sackta därifrån tänkande "Jag fick iallafall nudda henne på armen, på hennes 15
tusens päls jacka". Aja, vilken fjant som inte ställer upp på en bild änns.

Tänker efter och ångrar en aning att jag inte hade haft ett tuggummi i handen i samband
med att jag knackar henne på armen och frågar. Hade jag petat in ett tuggummi i hennes
dyra jacka hade jag iallafall tyckt det var lite kul. Kanske till och med att jag skulle få
uppmärksamhet i hennes blogg ju. "Kille kladdar tuggummi på mig"
haha det hade vart fint. Aja.

Vi är alltså framme i Stockholm. Vi har precis ätit kina mat så nu är alla propp mätta och vi har
allihop säckat ihop framför Tvn. Imorgon blir det shopping, Yeah.

Skriver nog mer imorgon. Lägger nog upp Dagens spel här snart.


 

2009-01-30 @ 18:50:59 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

"Jag fick iallafall nudda henne på armen, på hennes 15

tusens päls jacka".



Det var inte armen du nudda, det var TUTTEN! haha :D

2009-01-30 @ 20:02:40
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: