Övningskörning.


Idag har det blivit väldigt mycket övningskörning, mest för mig men även för Sarah.
Jag har kört hela vägen från Sarahs Mormor & Morfar i Sandviken till, först Valbo köpcentrum, halvägs till Gävle. Där hade Sarah sett ett par skor dagen innan som hon bara var tvungen att köpa. Fler mils omväg för ett par skor, hehe. Vi vände och åkte tillbaka samma väg, sen åkte vi lång. Hela vägen till Avestas Kvarterskrog, där även världens största Dalahäst, på 13 meter hög och 67 ton tung står. Här stannade vi för att äta/gå på toa. Priserna va skyhöga så det blev inget mat för mer än Sarah som tog en Macka för 50 kr. Jag tog bara en liten choklad boll och en kopp kaffe för 43 kr. Patrik tog en liten bit kladd kaka som kostade 18 kr. Diana stod över att äta.

Därifrån körde sen Sarah hela vägen till Köping där vi stannade och åt en bitt på Sibylla. Mumms.
Sen från Sibylla fick jag ta över ratten igen och nu vart det mörkerskörning. Körde nästan hela vägen till Norrköping. Riktigt roligt att köra faktist, det roliga var nog att det var mycket 90-110 vägar så man kunde gasa på lite. Diana blir tjurig när jag går över 120, medans jag själv tycker att det blir roligare ju mer över 120 jag kör, hehe. Så körde Sarah sista biten från Norrköping till Hjulsbro. Det tog nästan 7 timmar för oss att komma hem. Hehe.


Lånar bild från google.se så länge (Lägger in mina egna bilder imorgon), blir även fler bilder imorgon.

 

2009-02-20 @ 23:50:23 Permalink Nöjen

Kommentarer

 

Postat av: Leonora

sv; haha, du får drömma sålänge ;)

2009-02-20 @ 23:56:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

 

Postat av: Leonora

sv; Godnatt med dig :D

2009-02-21 @ 00:12:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: