Nattuggla.


Nattugla är precis vad jag är, kan inte förstå varför det jämt ska vara så.
Kan inte låta bli att vara uppe på nätterna känns det som.
Ett tag fick jag ordning på det här tramset, det var precis i början när min ängel Sarah
steg in i mitt liv, hon träffade mitt hjärta med varenda liten blikning hon gav mig.
Hon lyckades göra allt i mitt liv så mycket bättre. Men just nu känns det som jag är
påväg in i det där mörka hållet där jag bara hänger framför skärmen och inte har någon
ork kvar till annat.
Vill hitta tillbaka till den här känslan som det var i början. Saknar det så himla mycket.
Jag tyckte det var roligt att göra det aldra tråkigaste sakerna jag visste, bara jag visste
att du var där. Varför finns den känslan inte kvar, du är ju där precis som då.

Hon är allt för mig och kommer alltid vara det. Ska verkligen försöka att bli en bättre pojkvän
än vad jag varit sista tiden. Vill inte vara såhär lat. Det är bara din energi som kan smitta av sig
och göra mig lycklig Sarah. Stå ut med mig så lovar jag att bli bättre.
Du är allt för mig, glöm aldrig det!

 

2009-02-09 @ 01:08:34 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Naaw! Gullig du är plutten! Jag lovar att stanna kvar, men du får sluta vara latmask. Hoppas att du klara det! Puss puss, älskar dig min Pingvin! :D <3

2009-02-09 @ 20:51:13
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: