Nattens NHL.


En dubbel, en singel. Blir 1or för hela slanten. hehe

Singeln: Carolina - Tampa Bay 1a
Odds: 1.80 Insats: 2.00 kr
Spel: 1X2 Resultat: 4-1 +1.60 kr

Motivering:
Har inte haft full fokus på NHL under lovet jag haft, har därför ingen hjärn koll på NHL just nu.
Men jag tror att Carolina kommer spela riktigt bra med tanke på stor vinsten igår som lär ha fått laget på
fart framåt. Tampa bay är livs farliga märktes igår då dom förlorade på straffar mod N.J Devils som är ett
av dem bästa laget i hela NHL, därför den snåla insatsen. Jag tror på en tight match, men jag tycker att
Carolina borde bättra på sin hemma plans statistik lite och knippa en vinst inatt. Målsnålt, 2-1 är vad jag tror.



Nattens Dubbel:

Match 1: Washington - Colorado 1a
Odds: 1.65
Spel: 1X2 Resultat: 1-4

Motivering: Colorado kommer hit ikväll med 2 monster resultat.
3-2 vinst på sudden mot Ottawa, 6-5 på straffar mot Detroit på borta plan..
Helt sjuka resultat. Turen måste vända någon gång, jag tror den gör det inatt.
Washington har et lag som kan vinna mot alla lag även ett lag påväg framåt.
Nee, ikväll får Colorado se sin tur ta slut. 4-2 till Washington.

Match 2: Detroit - Anaheim 1a
Odds: 1.60
Spel: 1X2 Resultat: 5-2

Motivering: Detroit måste skämmas efter resultatet mot Colorado.
Inte en chans att de gör hemma publiken besvikna igen.
Nee, Anaheim kommer inte ha en chans i nattens match.
Fattas bra spelare i Detroit men jag tror inte det har någon betydelse.
Inatt blir det stor seger för hemma laget. 6-1 är ett resultat jag tror slår in.

Dubbelns Odds: 2.64
Dubbelns Insats: 8.25 kr
Dubbelns Resultat: 1 rätt, 1 fel -8.25 kr


 

2009-02-21 @ 00:43:03 Permalink Spel

Kommentarer

 

Postat av: Leonora

sv; jag ska passa barn, och sen blir det faktiskt att plugga lite, behöver verkligen det :) själv då?

2009-02-21 @ 09:12:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

 

Postat av: Erika

sv. Japp, det tror jag också :D

2009-02-21 @ 11:09:52
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: