Hockey Kväll med Kåhlin.


Det vart tillslut en hockeykväll tillsammans med min bästa vän Daniel Kåhlin.

Han bestämmde sig för att komma förbi och se på hockeyn.
Daniels ankomst var ungefär kl 19.00 och vi hade en halvtimme på oss att fika,
kaffe och chokladboll, mumms fillibabba!

Hockeyn starta, vi hoppade och skrek av glädje efter bara några minuters spel.
1-0 och Sverige trummade på och spelade bra.
Det blev mat i andra period pausen som smakade riktigt gott. Tack Älskling!

Sista minuterna var riktigt spännande men Sverige lyckades hålla tätt och vann
tillslut med 4-3.

Vi fikade lite till sen var Daniel tvungen att åka hem. Jag och Sarah följde honom
till bussen, blev att springa sista biten.

Nu ska jag och Älskling krypa ner för kvällen och försöka sova.

Imorgon blir det vårdcentralen för min del, resten av dagen består av Fredags mys
med min älskade Sarah.

  

 

2009-02-06 @ 00:31:11 Permalink Nöjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: