Helg, Lov Och Nöjen!


Idag är det fredag och det har varit full fart. Träffade Kåhlin en stund på stan.
Jag hitta något åt Sarah till slut, hehe. Ni får veta vad det var jag hittade efter helgen.
Blir ju inget kul om jag skriver det här så går Sarah in och kollar. Nee det skulle inte
bli kul, skulle förstöra hela grejen med det här med att ge saker på alla hjärtans dag.


Den här häftiga is statyn står på Trädgårstorget.




Kvällen har beståt av att tvätta, laga mat, äta mat, tittat på LetsDance och Hjälp, tvättat mer, hängt tvätt och pakat lite för imorgon. Pakar för en vecka ungefär eftersom vi ska till Pappas lägenhet i Stockholm imorgon och ska sedan sen vidare till Sarah Mormor & Morfar någon gång i veckan. De bor i Sandviken lite utanför Gävle. I Stockholm ska vi mysa massor, för på lördag då vi har lägenheten helt själva. Blir inte mycket ensam tid med Sarah hemma i Linköping, så vi får passa på att vara ensamma i Stockholm. Det ska bli riktigt mysigt tycker jag. Imorgon går bussen till Stockholm ungefär vid 10 tiden, så vä är nog framme runt halv 1. Då blir det raka vägen hem till lägenheten och lämna av väskorna sen ska vi ut och äta kina mat och sedan kanske på vägen hem hyra någon film eller något. Sen ska vi nog bada i badkaret och tända massor ljus och bara mysa resten av dagen. Längtar massor, hehe.


I Stockholm för övrigt ska vi nog shoppa lite, kanske även spela bowling med Sarah klass kompis Magda och hennes pojkvän, det blir kul. Jag vill även hinna med en ute kväll! För det va riktigt länge sedan man bara svepte sig några kalla och gick ut och röjde dansgolvet. Jaa, jag röjer jämnt dansgolvet när jag är ute, veva med armen och hoppa lite. Jag vill också göra något ovanligt, någon med tips på vad man kan göra för nöjen i Stockholm, helst något lite anorlunda?



I Sandviken ska vi nog bara mysa med Sarah släkningar. En dag kanske vi även skulle åka lite snowboard/skidor i Kungsbergs backen som ligger i närheten, vi där där förra året och det var en rikgit kanon dag. Får se om jag vågar mig på det iår igen, tror tyvärr inte det blir något åkande för min del. Ända sen i sommras då jag gjorde illa knätt har jag inte kunnat göra ansträngande saker. Känns som så fort jag ger mig på något så skadar jag mig igen. Knätt har pajat 3 ggr ända sen i sommras. Första gången som var aldra värst var när jag spelade lite fotboll med Sarah och hennes lillebror och hans kompisar. Sen på Gotland bara några veckor efter det blivit bra. Gjorde en operation när vi kom hem därifrån. Sen nu bara för någon månad sen så paja det igen det var när vi åkte skridskor. Så vi får se om jag vågar åka något. Tråkigt värre eftersom jag tycker det är jävligt kul att åka bräda.

Ska sova nu för måste upp tidigt imorgon och paka det sista. Ha en bra helg och glad alla hjärtans dag allihop!

 

2009-02-14 @ 00:13:03 Permalink Allmänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: