Gah glömde posta Dagens spel.


Här kommer dagens spel som blev försenat igen.

Singel 1: CSKA Moskva - Aston Villa 2a
Odds: 5.50 Insats: 50.00 kr
Spel 1X2 Resultat: 2-0 -50.00 kr

Motivering: Ett chansspel helt klart. Har ju sagt till er läsare att jag ska sluta med sånna,
men här var ett chansspel jag verkligen trodde på eftersom Aston Villa har imponerat på
mig denna säsong och jag inte visste ett skit mer än att CSKA Moskva var ett top lag i
ryssland.
Tillägg: Men aja jag hade fel, Aston Villa var helt bortspelade av det jag såg av matchen
så 2-0 glänste nog matchen rätt väl. Rysk fotboll är verkligen påväg framåt.

Singel 2: Rögle - Linköping 2a
Odds: 2.15 Insats: 10.00 kr
Spel 1X2 Resultat: 3-6 just nu +11.50 kr

Motivering: Linköping vann senast mot Södertälje som var deras "måste match"
Nu tror jag att Linköping är pågång igen, de behövde bara känna på hur det var
att vinna igen. Nu blir Linköping svår slagna. Rögle har inget att sätta imot mot ett
Linköing påväg framåt.
Tillägg: Har inte mycket att tillägga eftersom jag inte sett matchen, men jag tror
resultat tlar för sig själv.

Singel 3: Frölunda - Modo 1a
Odds: 1.80 Insats: 10.00 kr
Spel: 1X2 Resultat: 4-2 +8.00 kr

Motivering: Frölunda är oslagbara just nu. Vet att Modo bara måste vinna ikväll men tyvärr
Modo har inget att komma med.
Tillägg: Som jag trodde kämpade Modo för sitt liv och hde ledningen med 1-0 efter första.
Men det hjälpte inte när Frölunda puckarna började stuttsa rätt.

Singel 4: Södertälje - Djurgården 2a
Odds: 1.90 Insats: 11.55 kr
Spel: 1X2 Resultat: 3-1 -11.50 kr

Motivering: Djurgården kan inte förlora ikväl det här kändes som ett 100% säkert spel.
Djurgården har 1 miljon skäll till att vinna idag och Södertälje har inget att spela om.
Tillägg: Helt sjukt hur fel man kan ha. Djurgårde verka ju knappt ha knyttit skridskorna?

Singel 5: New Jersey  - Colorado 2a
Odds: 1.62 Insats: 9.50 kr
Spel: Hcp(0.0 - 1.5) Resultat: 4-0 -9.50 kr

Motivering: Colorado har i dem senaste matcherna visat att de kan slå dem bra lagen.
Jag tror inte att dem får stryck med 2 mål ikväll. Tror nästan på vinst, men jag provar och
tar det säkra förre det osäkra en gång för alla.
före det osäkra för första gången.

 

2009-02-26 @ 21:28:35 Permalink Spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: