Dansen av att vara sjuk.


Mår inget vidare idag igen. Blir inte klock på att ständigt må illa.
Iallafall tänkte jag dela med mig av några knep för att må lite bättre
om du känner dig lite hängig.

Mitt bästa tips är precis som dom flesta skulle säga, att sova.
Men även att försöka sig på någonting anorluna som tex:
Pyssla eller syselsätta dig med något så glömer man lätt bort
att man mår dåligt.


Idag har jag mest sovit, sen knarkat Alvedon och lagat mat.
Mini köttbullar från scan och Vanliga barilla fjärlis mackaroner.
Sen självklart felix kechup och Americans hamburgardressing.
Älskar de där små köttbullarna, knappriga och perfket kryddade.

Idag blir det att ta det lungt hela dagen. Mysa med Sarah framför Tvn
är den bästa medicinen när man är sjuk.



 

2009-02-10 @ 16:36:15 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Sarah

Vi två, riktiga sjuklingar! Men vi får krya på oss <3

2009-02-10 @ 17:08:43
URL: http://saerah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: