Blev inte som tänkt.


Kvällen blev inte riktigt som tänkt, har suttit och tittat på Lets Dace, Hjälp och Samantha.

Sarah har träffat kim så har hängt med Diana hela kvällen, hehe. Eller hon har sovit i
soffan och jag har suttit och kollat på Tvn och datorn.

Imorgon ska jag och Sarah hem till katten och dricka och äta lite gott.
Kanske även blir utgång, vi får se, skulle iallafall vara skit kul tycker jag.

Nu ska jag glo på tv och vänta på att Sarah kommer.

Ha en bra kväll allihop.

 

2009-02-27 @ 23:36:32 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Anonym

njaaa, inte ALLTID lika kul haha, beror ju på vilket sällskap man har. har en tjejkompis som HATAR o shoppa, cant get it :p fast hon hittar aldrig nåt fint stackare

2009-02-27 @ 23:41:46
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: