Nytt Rekord!


Ett nytt rekord vart slagit dagen till idag. Bloggen uppnåde 161 unika besökare.
Känns verkligen kul att folk uppskattar bloggen, och tycker att jag gör ett bra jobb med bloggen.
Jag har idag haft bloggen öppen i 11 dagar och har redan 161 unika besökare på en dag.
Det är något jag är väldigt glad över och kommer självklart försöka att uppnå ett större mål.
Jag skulle tycka det var kul om ni läsare kan kommentera lite mer,
om tex vad ni tycker är bra och vad som skulle kunnat göras bättre.
Om det är något ni saknar på bloggen säg gärna till.
Tack och välkommna åter !

 

 

2008-07-08 @ 00:42:26 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: erica

tihi,tack för det ! :)

don blogg är också väldigt snygg,

tycker om din header:)

2008-07-08 @ 11:23:35
URL: http://ericaappelquist.blogg.se/

 

Postat av: okänd

jag kunde faktiskt inte störa mig på smile gubbar mer. de är så till intet sägande. Men annars har du en fin blog. /från en som inte känner dig

2008-07-08 @ 18:18:22

 

Postat av: christina

hmm vad sägs om nån bild mer på dig så man kan hur du ser ut?? ;) ....från crazytiger från bdb...

2008-07-09 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: