Fest igår.


Dagen började med att jag och Sarah fixade iordning oss lite hemma hos Sarah.
Klockan närmade sig sju och vi gick ut till bussen för att åka hem till mig.
På bussen satt redan Kåhlin, Fille, Kim och Martin.

Väl hemma hos mig började festa lite smått med bland annat, charader,
"jag har aldrig" och liknande aktiviteter.
Efter ett tag tar Kim och Sarah initiativet och sjunger "jag må han leva" för mig.
Efter sången klirrar Kåhlin i glaset för att hålla ett tal för mig.
Partyt rullade vidare ett tag, sedan kom Robin och gav mig en present,
en Champagne flaska.

Vi drog ner på stan där vi gick runt lite jag smög även in på Plaza för att spela lite.
Vi avslutade kvällen med lite mat i husvagnen på stan.
Sedan tog Jag, Sarah, Kim, Martin och Robin en taxi hem till mig för att sova.
Kom hem vid 3 tiden och alla va helt slut efter en lyckad kväll, så vi slocknade rätt fort.

Tack för en lyckad kväll!

               

 

2008-07-10 @ 23:17:27 Permalink Uteliv / Nattliv

Kommentarer

 

Postat av: rebeckali

Svar: tack! jag får ingenting faktiskt.. tror dom där annoserna är på varje blogg här på devote

2008-07-11 @ 00:05:20
URL: http://rebeckali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: