Tyskland här kommer vi!


Vi sitter i bilen på väg mot Trelleborg, just nu är vi på E22an utanför Karlskrona.
Vi letar efter någon stans att sova men hittar inget som är öppet.

Den här dagen har varit en rolig men jobbig dag för oss alla, Vi vaknade kl 9
och började packa ur lägenheten för att städa, kl 11 kom lägenhetens ansvirga
och tittade till våran städning, vi gick och åt på torget mitt i visby.
Färjan avgick kl 17:05, 19:50 fick vi åka av färjan.
Så fort vi åkt av stanna vi till på parkeringen. Jag springer över till andra sidan
för att hälsa på Min bästa vän Daniel Kåhlin som står på andra sidan gallret och ska snart få åka på färjan.

Hade tänk att stanna några dagar på Gotland när jag först fick reda på att Kåhlin skulle dit
men eftersom jag åker med flickvännens familj kan jag ju inte bestämma allt så vi följde schemat och forsätter ner till Tyskland, men vi hann iallafall ta en cigg genom gallret...och prata lite.. hehe, det va kul.

Nu har vi stannat på ett hotell och ska gå in och kolla om vi kan få ett rum, skriver mer någon anna dag om jag kan ...

saknar er där hemma

 

2008-08-03 @ 00:28:41 Permalink Allmänt

Kommentarer

 

Postat av: Mamma

Det är bara mamma som tittar in på din blogg. Saknar dig här hemma.

Många kramar från mig.

Hälsa Sara, Patrik och Diana.

2008-08-12 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: